Because This Is My First Life 9. Bölüm

Reklamı Kapat
Çeviri:  

fusunerer

Çeviri Puanı:
12345
(146 kişi puan verdi, Ortalama: 4,66 / 5)
Loading...
Dizi açıklamaları, yeni bölüm fragmanı ve tüm bölümler için dizi sayfasını ziyaret etmenizi öneririz. Dizinin anasayfası: Because This Is My First Life
  • Deniz dedi ki:

    Hersey iyi hos da pat diye ikinci kadin cikmaz insallah. Butun dizilerde ikinci kadinlardan nefret ediyorum. İkinci kadin cikmadigi surece guzel ilerliyor. İzlemeye devam edebilirim^^

    2
    0
  • Şiir dedi ki:

    Keşke 10. Bölümde hemen gelse 😍

    1
    0
  • bla bla dedi ki:

    Arkadaşlar dizinin çevrilmesini beklerken yani haftanın dolmasını izleyebileceğim mini diziler önerebilirmisiniz? 🙂

    0
    0
  • Feyza dedi ki:

    Çok güzeldiiiiiiii !!!! ♥

    SPOILER(Göster)

    See he’yle Ji soon yan yana gelince içim kıpır kıpır oluyo onlarla beraber o kadar saf ve naif ki aşkları sevgileri içine işliyo insanın, mesela o arkadaşları da bi ilişki içindeler ama onlarda heyecanlanmıyorum ben, ama başrolümüz çok farklı ♡ nam see he o nasıl espriydi 😀 insan az güler bari espri yaptığın belli olsun 😀 bende kız gibi tepki verdim. Başkaa bok nam’ın psikopat olmayışı orda ters köşe yaptılar aslında tahmin etmeliydim :/ 😀 olsun.. başkan ma da iyi biri ya nasıl da ağladı kıyamadım.. yalnız yine değişim olarak erkekte saç kestirme yada stilini değiştirme oluyo yine burda da onu görücez hep aynı beya 😀

    0
    0
  • Patates dedi ki:

    Ben anlamadim adam evli mi

    0
    0
    • Paticik dedi ki:

      Bence evli değil ama daha önce evlenmiş yada evlenme niyetine girip ayrılmış gibi belki de bu yüzden evliliğe bu kadar soğuk ve tek yaşamak istiyordu başta 😊

      0
      0
  • gamzee_ dedi ki:

    Çeviri için teşekkürler :)) 🙂

    SPOILER(Göster)

    Se heecim aslında kızı ne kadar düşünüyormuş onun da kendisine göre sevme tarzı bu :)) Ya şunların biribirini her gördüklerinde robot gibi selamlaşmalarına bayılıyorum:)) Ama sonunda Se heenin başka biriyle evlenmeye karar vermiş önceden yani ilk aşkını yaşamış gönül isterdi ki ikisinin de bu ilk aşkı olsun açıkçası biraz orda hayal kırıklığına uğradım. Aslında başta tahmin etmiştim adam çok robottu önceden bir hayal kırıklığı yaşamış olduğunu düşünmüştüm ama bu kadar da klişe bişey olmaz dedim ama unutmuşum dizi zaten tam bir klişe bunu da olması kaçınılmazdı. Neyse herşeye rağmen çok güzel bir dizi farklı bir havası var :))

    3
    0
    • AhsenHco dedi ki:

      SPOILER(Göster)

      ya bende isme dikkat etmemiştim 2005 i okuyunca diyorum ki çeviride bir hata var heralde.Bu yorumunu görmesem anlamayacaktım 😀
      1
      5
  • Ömer dedi ki:

    Uzun zamandır böyle dizi takip etmedim gerçekten.Size çok teşekkür ediyorum güzel ve hızlı çeviri için emeğinize sağlık.

    1
    0