I Am Not a Robot 20. Bölüm

Reklamı Kapat
Çeviri:  

Melek Nur Köse

Çeviri Puanı:
12345
(129 kişi puan verdi, Ortalama: 4,83 / 5)
Loading...
Dizi açıklamaları, yeni bölüm fragmanı ve tüm bölümler için dizi sayfasını ziyaret etmenizi öneririz. Dizinin anasayfası: I Am Not a Robot
  • *f dedi ki:

    SPOILER(Göster)

    hadi baakalımm nolcak şimdik klkdslfsl nasıl olcak kız onu bilmiyo gibi yapaar da min kyu ne yapcak acaba hayal falan zanneder başta sonrası ?
    merak konusuuuu

    1
    1
  • Zeynep dedi ki:

    Oha lan nasıl bitti ben şok çok güzel ilerliyor dizi ya

    3
    0
  • Klsmran dedi ki:

    Bir an önce gelsin plzzz

    2
    1
  • nur dedi ki:

    harıkasınız en hızlı cevırı sızde tesekkurer

    2
    0
  • Zeynep Yüsra dedi ki:

    Yaa ama 2 günde bitti dizi 21. Bölüm nerede yaaahahahaaaa isyan Edicem la flflffşdl

    3
    1
  • robot dedi ki:

    Offf inanamıyorum ya neden şimdi ki

    1
    0
  • Gülsüm dedi ki:

    Ya bi’ şey sorabilir miyim, bazı yerlerde tekrarladı mı aynı sahneleri yoksa ben 2 kez fan mı izledim mödmnfödnffndn cidden kafam karıştı

    0
    0